2013. február 15., péntek

Amikor a családban valakinek négy lába van...

A tekintete az, aminek egyszerűen nem tudok ellenállni.

Mérges vagyok, mert letaposta a virágaimat, a kerti tóból kifogta a halakat, és mert a teraszon a sajátjának tekinti az ülőgarnitúrát... Tapicskol a pocsolyában és amikor megjelenek az ajtóban, végigvágtázik a terasz frissen felmosott kövén-így legalább a sár fele lekopik a lábáról-, majd elfelejtve a játékszabályokat, rám ugrik. Felemelem a hangom, a szemem szinte szikrákat szór. 
Pecsét esett a nadrágomon és a nézésem azt sugallja felé, hogy a barátságunkon is.... 

ÉS AKKOR JÖN A TEKINTET...

Szemében ott a bűntudat és minden mozdulatában ott a megbánás is...

Ezután jön az én bűntudatom. Ő minden szabályt felrúgott, csakhogy velem lehessen. Boldog, hogy vele vagyok én meg úgy háláltam meg, hogy leszidtam. 
Bemegy a házába és szinte látom, hogy könnyes a szeme.... ami nem igaz, de én látom. 

Akkor egymásra nézünk és tudjuk, barátok vagyunk. 

A virág meg úgyis kinő.....:)

"A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál"














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése